måndag, juli 09, 2012

Vansbro

Vi - Kristina och jag, åkte till vansbro för att simma vansbrosimmet.. Jag har varit väldigt nervös.. har inte tränat så mycket simning nämligen. ( bilderna har hoppat omkring lite.. men men) Kristina är lite mer rutinerad, hon har simmat halv vansbro och damsimmet.. tidigare. Men men.. 3km jag hade så svårt att föreställa mej vad det innebär.
Men vi klarade det. Vi hade de för oss att det varit varmt hela veckan, vilket gjorde att vattnet i älvarna var ca 17.5 grader.. jag hade typ räknat med 12.. Så vi simmade 2km medströms och 1 motstöms..
Och jag tyckte det var roligare än jag tänkt mej, kan mycket väl hända att det sker igen...nu vila

2 kommentarer:

viktoria sa...

Jag är så grymt impad av dina idrottsprestationer!!

lisa sa...

:) tack viktoria! krams

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...